Konkurs ofert na najem lokalu użytkowego o pow. 10,60 m² – P.H. „Bartek”

Specyfikacja konkursu ofert na najem lokalu użytkowego, położonego w Sieradzu przy ul. Jagiellońskiej 13 – P.H. „Bartek”

Lokalizacja

  1. Pawilon handlowy „BARTEK” (od strony McDonald’s, pomiędzy smażalnią ryb a sklepem rybnym).

Opis stanu technicznego

  1. Powierzchnia użytkowa lokalu wynosi 10,60 m².
  2. Lokal z odrębnym wejściem do środka.
  3. Lokal wyposażony jest w instalacje elektryczną i centralnego ogrzewania.
  4. Możliwość korzystania z sanitariatów wspólnych dla całego pawilonu.

Terminy

  1. Ze stanem lokalu można zapoznać się od poniedziałku do piątku w godz. 10ºº – 15ºº po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 43 826-65-66 lub 512 255 868.
  2. Oferty należy dostarczyć do siedziby Spółdzielni przy ul. Piłsudskiego 5b w Sieradzu (kod pocztowy 98-200) do dnia 22 lutego 2021 r. Decyduje data dostarczenia oferty do Spółdzielni.

Wadium

  1. Warunkiem dopuszczenia do konkursu ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 1.350,00 PLN na rachunek bankowy Spółdzielni nr 33 9267 0006 0000 8136 2000 0010. W tytule wpłaty należy wpisać „WADIUM – OFERTA NAJMU LOKALU BARTEK – pow. 10,60 m²”.
  2. Wadium wpłacone przez Oferenta, który wygrał konkurs, podlega zaliczeniu na poczet kaucji.
  3. W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie Oferenta, który wygrał konkurs, nie zostanie zawarta umowa najmu w terminie 7 dni od dnia powiadomienia oferenta o wyborze oferty, wadium nie podlega zwrotowi.
  4. Oferentom, których oferty nie zostały wybrane, wadium zostanie zwrócone przelewem na wskazany rachunek bankowy w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu ofert.

Oferta

  1. Oferta powinna zawierać:
    a) wysokość oferowanej stawki czynszu w polskich złotych za 1 m² powierzchni użytkowej nie mniejszą niż 41,00 zł/m². Zaoferowana stawka czynszu zostanie powiększona o podatek od towarów i usług,
    b) wypis z rejestru działalności gospodarczej,
    b) potwierdzenie przelewu wadium,
    c) oświadczenie Oferenta o rodzaju działalności, jaką zamierza prowadzić w lokalu,
    e) oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu wobec ZUS i Urzędu Skarbowego.
  2. Ofertę należy dostarczyć na formularzu ofertowym, w zaklejonej kopercie, do siedziby Spółdzielni przy ul. Piłsudskiego 5B. Na kopercie należy umieścić dane oferenta oraz napis: „OFERTA NAJMU LOKALU o pow. 10,60 m² W P.H. BARTEK PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 13″.
  3. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
  4. Oferent, którego oferta nie została wybrana, zostaje powiadomiony najpóźniej w dniu upływu okresu związania ofertą.
  5. Oferent, którego oferta została wybrana, zostaje powiadomiony w terminie 7 dni od dnia wybrania oferty.

Opłaty

  1. Z tytułu najmu lokalu Najemca zobowiązany będzie do opłacania:
    a) czynszu wg stawki wynikającej z konkursu ofert;
    b) opłat niezależnych od Spółdzielni (w szczególności podatku od nieruchomości, centralnego ogrzewania, podgrzania wody, zużycia wody i odprowadzania ścieków, odpadów komunalnych).
    Wysokość opłat zostanie ustalona po uwzględnieniu charakteru działalności gospodarczej, jaka będzie prowadzona w lokalu.
  2. Koszty gospodarowania odpadami innymi niż odpady komunalne, w szczególności odpadami pochodzącymi z działalności gospodarczej, Najemca zobowiązany jest pokrywać we własnym zakresie.
  3. Opłaty będą naliczane od pierwszego dnia po dniu postawienia powierzchni do dyspozycji.

Umowa najmu

  1. Wzór umowy najmu dostępny jest do wglądu w siedzibie Sieradzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej.
  2. Termin postawienia powierzchni do dyspozycji – 1 kwietnia 2021 r.

Postanowienia końcowe

  1. Sieradzka Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru Oferty oraz do zmiany w całości lub w części warunków konkursu oraz do odstąpienia od konkursu bez podania przyczyny.
  2. Wszelkich informacji można uzyskać w siedzibie Spółdzielni w Pionie Zarządzania i Eksploatacji Nieruchomości lub telefonicznie pod numerem telefonu 43 826-65-66 lub 512-255-868.