Specyfikacja konkursu ofert na najem lokalu użytkowego, położonego w Sieradzu przy ul. Jagiellońskiej 13 – P.H. „Bartek”
Lokalizacja
- Pawilon handlowy „BARTEK”.
Opis stanu technicznego
- Powierzchnia użytkowa stoiska wynosi 27,80 m².
- Lokal na „Sali D”.
- Ogrzewanie wspólne na całej powierzchni Sali.
- Możliwość korzystania z sanitariatów wspólnych dla całego pawilonu.
Terminy
- Ze stanem lokalu można zapoznać się od poniedziałku do piątku w godz. 10ºº – 15ºº po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 43 826-65-66 lub 512 255 868.
- Oferty należy dostarczyć do siedziby Spółdzielni przy ul. Piłsudskiego 5b w Sieradzu (kod pocztowy 98-200) do dnia 22 lutego 2021 r. Decyduje data dostarczenia oferty do Spółdzielni.
Wadium
- Warunkiem dopuszczenia do konkursu ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 3.500,00 PLN na rachunek bankowy Spółdzielni nr 33 9267 0006 0000 8136 2000 0010. W tytule wpłaty należy wpisać „WADIUM – OFERTA NAJMU LOKALU BARTEK – pow. 27,80 m²”.
- Wadium wpłacone przez Oferenta, który wygrał konkurs, podlega zaliczeniu na poczet kaucji.
- W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie Oferenta, który wygrał konkurs, nie zostanie zawarta umowa najmu w terminie 7 dni od dnia powiadomienia oferenta o wyborze oferty, wadium nie podlega zwrotowi.
- Oferentom, których oferty nie zostały wybrane, wadium zostanie zwrócone przelewem na wskazany rachunek bankowy w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu ofert.
Oferta
- Oferta powinna zawierać:
a) wysokość oferowanej stawki czynszu w polskich złotych za 1 m² powierzchni użytkowej nie mniejszą niż 41,00 zł/m². Zaoferowana stawka czynszu zostanie powiększona o podatek od towarów i usług,
b) wypis z rejestru działalności gospodarczej,
b) potwierdzenie przelewu wadium,
c) oświadczenie Oferenta o rodzaju działalności, jaką zamierza prowadzić w lokalu,
e) oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu wobec ZUS i Urzędu Skarbowego. - Ofertę należy dostarczyć na formularzu ofertowym, w zaklejonej kopercie, do siedziby Spółdzielni przy ul. Piłsudskiego 5B. Na kopercie należy umieścić dane oferenta oraz napis: „OFERTA NAJMU LOKALU o pow. 27,80 m² W P.H. BARTEK PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 13″.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
- Oferent, którego oferta nie została wybrana, zostaje powiadomiony najpóźniej w dniu upływu okresu związania ofertą.
- Oferent, którego oferta została wybrana, zostaje powiadomiony w terminie 7 dni od dnia wybrania oferty.
Opłaty
- Z tytułu najmu lokalu Najemca zobowiązany będzie do opłacania:
a) czynszu wg stawki wynikającej z konkursu ofert;
b) opłat niezależnych od Spółdzielni (w szczególności podatku od nieruchomości, centralnego ogrzewania, podgrzania wody, zużycia wody i odprowadzania ścieków, odpadów komunalnych).
Wysokość opłat zostanie ustalona po uwzględnieniu charakteru działalności gospodarczej, jaka będzie prowadzona w lokalu. - Koszty gospodarowania odpadami innymi niż odpady komunalne, w szczególności odpadami pochodzącymi z działalności gospodarczej, Najemca zobowiązany jest pokrywać we własnym zakresie.
- Opłaty będą naliczane od pierwszego dnia po dniu postawienia powierzchni do dyspozycji.
Umowa najmu
- Wzór umowy najmu dostępny jest do wglądu w siedzibie Sieradzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej.
- Termin postawienia lokalu do dyspozycji do 14 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu.
Postanowienia końcowe
- Sieradzka Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru Oferty oraz do zmiany w całości lub w części warunków konkursu oraz do odstąpienia od konkursu bez podania przyczyny.
- Wszelkich informacji można uzyskać w siedzibie Spółdzielni w Pionie Zarządzania i Eksploatacji Nieruchomości lub telefonicznie pod numerem telefonu 43 826-65-66.