Lokale użytkowe do wynajęcia w Sieradzu przy ul. Jagiellońskiej 13 – P.H. „Bartek”

SIERADZKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POSIADA DO WYNAJĘCIA LOKALE UŻYTKOWE W PAWILONIE HANDLOWYM „BARTEK”

1) Lokalizacja:

  1. Pawilon Handlowy „Bartek” w Sieradzu przy ul. Jagiellońskiej 13

2) Powierzchnie:

  • Powierzchnia użytkowa 30,60 m² w Sali A
  • Powierzchnia użytkowa 11,52 m² w Sali A
  • Lokal z odrębnym wejściem 20,56 m² w Sali A
  • Powierzchnia użytkowa 73,02 m² w Sali B (powierzchnia podstawowa 47,62 m² i powierzchnia dodatkowa 25,40 m²)*
  • Powierzchnia użytkowa 27,19 m² w Sali B
  • Powierzchnia użytkowa 30,70 m² w Sali B
  • Powierzchnia użytkowa 22,78 m² w Sali C
  • Powierzchnia użytkowa 27,80 m² w Sali D

3) Opis stanu technicznego:

  • Lokale wyposażone są w instalacje elektryczną i centralnego ogrzewania.
  • Możliwość korzystania z sanitariatów wspólnych dla całego pawilonu.

4) Opłaty:

Z tytułu najmu lokalu Najemca zobowiązany będzie do opłacania:

  • czynszu wg stawki zaoferowanej przez zainteresowanego nie mniejszej jednak niż 39,00 zł/m2/mc netto powiększonej o podatek od towarów i usług,
    *dla powierzchni dodatkowej stawka nie mniejsza niż 30 zł/m2
  • opłat niezależnych od Spółdzielni (w szczególności: użytkowanie wieczyste, podatek od nieruchomości, centralne ogrzewanie, podgrzanie wody, zużycie wody i odprowadzenie ścieków, energia elektryczna, odpady komunalne). Wysokość opłat zostanie ustalona po uwzględnieniu charakteru działalności gospodarczej, jaka będzie prowadzona w lokalu;
  • koszty gospodarowania odpadami innymi niż odpady komunalne, w szczególności odpadami pochodzącymi z działalności gospodarczej, Najemca zobowiązany jest pokrywać we własnym zakresie;
  • w dniu zawarcia umowy najmu należy przedłożyć potwierdzenie wpłaty kaucji (wysokość kaucji to dwumiesięczny czynsz brutto).

5) Oferta:

  • Oferty prosimy składać w formie pisemnej w siedzibie Spółdzielni albo pocztą  elektroniczną na adres: ssm@ssmsieradz.com.
  • Oferta powinna zawierać: firmę oferenta, proponowaną wysokość czynszu, oświadczenie oferenta o nie zaleganiu ze składkami wobec ZUS i Urzędu Skarbowego oraz rodzaj działalności, jaką oferent zamierza prowadzić na stoisku.

6. Terminy:

Ze stanem lokali można zapoznać się od poniedziałku do piątku w godz. 1000 – 1800 (w godzinach funkcjonowania pawilonu) lub z administratorem pawilonu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr tel.: 43 826 65 66 lub 512 255 868.