Specyfikacja konkursu ofert na najem lokalu użytkowego, położonego w Sieradzu przy ul. Jagiellońskiej 13 – P.H. Bartek
1) Lokalizacja.
- Pawilon Handlowy „Bartek”
2) Opis stanu technicznego.
- Powierzchnia użytkowa stoiska wynosi 18,69 m².
- Stoisko na „Sali A” z odrębnym wejściem.
- Ogrzewanie w lokalu.
- Możliwość korzystania z sanitariatów wspólnych dla całego pawilonu.
3) Terminy.
- Ze stanem lokalu można zapoznać się od poniedziałku do piątku w godz. 10ºº – 15ºº po wcześniejszym uzgodnieniu terminu ze Spółdzielnią pod. nr tel. 43 826 65 66 lub 512 255 868.
- Oferty należy dostarczyć do siedziby Spółdzielni przy ul. Piłsudskiego 5b w Sieradzu (kod pocztowy 98-200) do dnia 7 czerwca 2023 r. Decyduje data dostarczenia oferty do Spółdzielni.
4) Wadium.
- Warunkiem dopuszczenia do konkursu ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 1500,00 PLN na rachunek bankowy Spółdzielni nr 33 9267 0006 0000 8136 2000 0010. W tytule wpłaty należy wpisać „WADIUM – OFERTA NAJMU LOKALU BARTEK – pow. 18,69 m2”.
- Wadium wpłacone przez Oferenta, który wygrał konkurs, podlega zaliczeniu na poczet kaucji.
- W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie Oferenta, który wygrał konkurs, nie zostanie zawarta umowa najmu w terminie 7 dni od dnia powiadomienia oferenta o wyborze oferty, wadium nie podlega zwrotowi.
- Oferentom, których oferty nie zostały wybrane, wadium zostanie zwrócone przelewem na wskazany rachunek bankowy w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu ofert.
5) Oferta.
- Oferta powinna zawierać:
- wysokość oferowanej stawki czynszu w polskich złotych za 1 m2 powierzchni użytkowej nie mniejszą niż 39,00 zł/m². Zaoferowana stawka czynszu zostanie powiększona o podatek od towarów i usług,
- wypis z rejestru działalności gospodarczej,
- potwierdzenie przelewu wadium,
- oświadczenie Oferenta o rodzaju działalności, jaką zamierza prowadzić w lokalu,
- oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu wobec ZUS i Urzędu Skarbowego.
- Ofertę należy dostarczyć na formularzu ofertowym, w zaklejonej kopercie, do siedziby Spółdzielni przy ul. Piłsudskiego 5B. Na kopercie należy umieścić dane oferenta oraz napis: „Oferta najmu lokalu o pow. 18,69 m2 w P.H. Bartek przy ul. Jagiellońskiej 13”.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert
- Oferent, którego oferta nie została wybrana, zostaje powiadomiony najpóźniej w dniu upływu okresu związania ofertą.
- Oferent, którego oferta została wybrana zostaje powiadomiony w terminie 7 dni od dnia wybrania oferty.
6) Opłaty.
- Z tytułu najmu lokalu Najemca zobowiązany będzie do opłacania:
- czynszu wg stawki wynikającej z konkursu ofert;
- opłat niezależnych od Spółdzielni (w szczególności: opłaty za użytkowanie wieczyste, podatku od nieruchomości, centralnego ogrzewania, podgrzania wody, zużycia wody i odprowadzania ścieków, energii elektrycznej, odpadów komunalnych). Wysokość opłat zostanie ustalona po uwzględnieniu charakteru działalności gospodarczej, jaka będzie prowadzona w lokalu.
- Koszty gospodarowania odpadami innymi niż odpady komunalne, w szczególności odpadami pochodzącymi z działalności gospodarczej, Najemca zobowiązany jest pokrywać we własnym zakresie.
- Opłaty będą naliczane od pierwszego dnia po dniu postawienia powierzchni do dyspozycji.
7) Umowa najmu.
- Wzór umowy dostępny jest do wglądu w siedzibie Sieradzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej.
- Termin postawienia powierzchni do dyspozycji – do 14 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu.
- W ciągu 30 dni od daty podpisania umowy najmu, Najemca przedłoży Wynajmującemu akt notarialny, w którym podda się rygorowi egzekucji art. 777 § 1 pkt 5 oraz art. 777 § 1 pkt 4 Kodeksu postępowania cywilnego.
7) Postanowienia końcowe.
- Sieradzka Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru Oferty oraz do zmiany w całości lub w części warunków konkursu oraz do odstąpienia od konkursu bez podania przyczyny.
- Wszelkich informacji można uzyskać w siedzibie Spółdzielni w Pionie Zarządzania i Eksploatacji Nieruchomości lub telefonicznie pod numerem telefonu 43 826 65 66 lub 512 255 868.